قسم

نیمه گمشده

قسم

 

قسم به چشمات بعد از اين جز تو گلي بو نکنم

جز به تو وبه خوبيات به هيچ کسي خو نکنم

قسم به اسمت که تو رو تنها نذارم بعد از اين

اسم تو رو داد مي زنم تا دمدماي آخرين

قطره به قطره خونمو يک جا به نامت ميکنم

دلخوشي هاي دنيارو خودم به کامت مي کنم

مي برمت يه جاي دور مي شم برات سنگ صبور

برات يه کلبه مي سازم پر  از يه رنگي پر نور

روح ودل وجون وتنم نذر نگاهت مي کنم

دنياهارو فداي اون چهره ماهت مي کنم

هر چي که باختي مال من هر چي که بردم مال تو

دفتر شعر پيرم رو وقتي که مردم مال تو

دوست دارم وبه خدا مي سپارمت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, ساعت 20:17 توسط zika @ fartoteh |