نیمه گمشده

اینم یکی از اشعارمه که تازه سرودم................................

گذاشتمش واسه شب شعر دانشگاه

 

خیلی وقته.........

 

 

 

خیلی وقته خودم رو گم کردم

                                                                       تو یه جاده بی انتها راهم رو گم کردم

خیلی وقته دلم رو به دریا زدم

                                                                       انگاری دریا نبود به خاکی زدم

خیلی وقته دلم تنگ شده

                                                                       هی فلانی با تو نیستم واسه خودم تنگ شده

خیلی وقته تنها شدم

                                                                        اسیر یه مشت خار شدم

خیلی وقته دلم بهونه می گیره

                                                                        بهونه واسه یه دلتنگی می گیره

خیلی وقته دلتنگیهامو معنا کردم

                                                                       خودم رو ندونسته اسیر یه زندون کردم

خیلی وقته راهم رو بد رفتم می دانم

                                                                        خیلی ها رو تو این جاده گمراه کردم می دانم

خیلی وقته تو این جاده خیلی ها رو رنجوندم می دانم

                                                                        دیگر خواهشن چیزی نگو همه رو خودم می دانم

خیلی وقته تو این جاده زانو زدم

                                                                        واسه تو نیست خدا واسه خستگیهامه که زانو زدم

خیلی وقته که دیگه نای بلند شدن نیست

                                                                        انگاری تو این جاده کسی همسفرم نیست

خیلی وقته خدایا منو از خودت دور کردی

                                                                        حداقل یه نگاه واسه دلخوشیم بهم کردی؟؟؟؟؟؟

خیلی وقته دستم رو سمتت دراز کردم

                                                                        ندونسته طلب کمک از یه مشت بی سرو پا کردم

خیلی وقته تو این جاده پشیمون شدم

                                                                        انگاری تو این جاده یه دیونه شدم

خیلی وقته پشیمونم،پشیمونیم واسه حرفات بود

                                                                        واسه یه مشت تکه کلامت بود

خیلی وقته با نگات منو ناز می کنی

                                                                        شایدم  با نگات داری شرمنده ام می کنی

خیلی وقته تو این جاده تغییر کردم

                                                                        انگاری به تازگی خودم رو پیدا کردم

خیلی وقته دلم واسه خودم تنگ شده

                                                                        الان که تنهایم زندگی واسم قشنگ تر شده

خیلی وقته تنهایییاموبا سازم پر می کنم

                                                                        با یه همسفر بی زبون تو این جاده پر می کنم

خیلی وقته  می خوام به اول جاده برگردم

                                                                        تا به یه زندگی جدید  بر گردم

خیلی وقته تنها شدی یونسا

                                                                        ولی زندگی واست قشنگ تر شده یونسا

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 8 ارديبهشت 1398برچسب:, ساعت 9:28 توسط zika @ fartoteh |